Veg - Wegetarianizm / Weganizm Strona Główna Veg - Wegetarianizm / Weganizm
Forum dla Weg(etari)an

RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Granice sztuki
Autor Wiadomość
sajetan_tempe 
Veg Niebanalny
Wódz Samouk

Wysłany: 2008-10-03, 13:40   Granice sztuki

Do tematu zainspirowało mnie zdjęcie z fotograficznego portali PlFoto: http://plfoto.com/1645264/zdjecie.html.

Moim zdanie tutaj już dotyka się granicy tego, w jakim kontekście zwierzęta nie pownny byc umieszczane, niezależenie od tego czy są dla kogos pokarmem czy nie.

Co o tym myślicie?

szmeras 
Ostoja Wiedzy
ja latam!

Pomogła: 3 razy
Wysłany: 2008-10-04, 12:00   

Coz, nie jestem specjalistka od fotografii, jednak wydaje mi sie, ze zdjecie jest zrobione b. dobrze, z cala pewnoscia wyroznia sie na tle calego chłamu jakim plfoto jest zasypywane kazdego dnia (moja teoria: ludzie myla plfoto z nasza-klasa i dlatego wrzucaja tam, co popadnie).
Co do uzycia krolika - nie podoba mi sie to. Nie wiem, byc moze jest tak jak pisza w komentarzach - ze jest to wlasciwy sposob trzymania krolika, jednak nawet pomimo tego uwazam, ze to zwierze musialo swoje przejsc - autorka na pewno zrobila wiele ujec, potrzasanie krolikiem musialo byc wielokrotnie powtarzane, w dodatku obcy ludzie, obce miejce, blyskanie fleszem, przekazywanie go sobie z rak do rak - musialo byc dla tego zwierzecia stresujace.