freeganie |
Autor |
Wiadomość |
krychu
Mały Veg dziennikarz

|
Wysłany: 2009-07-07, 13:33 Freeganie
|
|
|
Witam,
chciałem zrobić reprotaż o idei freeganizmu i dniu z życia freegan. Szukam kontaktu do kogoś, kto mógłby mi pomóc. Za wszelka pomoc byłbym bardzo wdzięczny. materiał dla TVN Warszawa.
Z góry dzięki,
Krystian Andrzejewski
tel. 510 166 731
gg: 4963448 |
|
|
|
 |
krychu
Mały Veg dziennikarz

|
Wysłany: 2009-07-07, 13:46 freeganie
|
|
|
Cześć, jestem zielonkawy w temacie - jakie miejsca w Warszawie odwiedzają freeganie?
Pozdrawiam,
Krystian
gg:4963448 |
Ostatnio zmieniony przez krychu 2009-07-07, 13:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotrek
Ostoja Wiedzy

|
Wysłany: 2009-07-07, 23:20
|
|
|
niestety nie pomoge za bardzo ale fajnie by bylo zeby reportaz skupil sie bardziej na problemie konsumpcjonizmu niz na freeganizmie jako sensacji dla szarych mas.
nie wiem jak z tym jest w warszawie ale w londynie da sie zdobyc calkiem niezle jedzonko. sklepy wyrzucaja np jedzenie w uszkodzonych opakowaniach (np zgnieciona puszka), owoce nadal nadajace sie do jedzenia ale lekko nadduszone lub przejzale lub produkty z uplywajacym terminem przydatnosci (nadal nadajace sie do jedzenia).
dobrze tez zeby poruszyc idee squatingu, ktora jest mocno powiazana z freeganizmem. aktualnie squaty w polsce maja niepewna pszyszlosc. szczegolnie elba i rozbrat. zakaźny w moim miescie tez ma byc wyburzony tego lata
oczywiscie squaters nie musi byc freeganem - to tak na marginesie - zeby nie bylo, ze wszyscy squatersi jedza ze smietnikow |
|
 |
krychu
Mały Veg dziennikarz

|
Wysłany: 2009-07-08, 09:45
|
|
|
Wiadomo, zawsze musi być punkt zaczepienia, w tym wypadkiem są to freeganie. Oczywiście ich postawa i poglądy odpowiadają temu co piszesz. Temat jest ciekawy, ale bez chociaż jedej chętnej osoby upadnie. |
|
|
|
 |
krzysztof
Veg Do Potęgi

|
|
|
|
 |
krychu
Mały Veg dziennikarz

|
Wysłany: 2009-07-08, 11:06
|
|
|